diumenge, 1 d’abril del 2012

Nominacions ciutadanes: Antonio Turiel

El pasat dimecres 21 vaig poder assistir a la conferència que realitzava Antonio Turiel, del CSIC, organitzada per l'ANG.


Vaig sentir parlar per primera del Peak Oil l'any 98, quan em vaig començar a formar com a permacultor. La conferència de l'Antonio Turiel em va impressionar perquè les dades que presenta són actualitzades, i en una hora i mitja vaig poder veure com les previsions del Peak Oil es van complint fil per randa.


Per als que estigueu interessats en la resposta de quant de temps de petroli es queda i quines són les alternatives, el seu bloc Crash Oil conté les respostes. Amb la seva tasca de difusió l'Antonio demostra ser un ciutadà de cap a peus.
Queda per veure si com a societat i civilització serem capaços de reinventar-nos a temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada